Podrobný výpis souboru ke stažení

2. liga E - 7.kolo

Remízovou nedělí dalo by se nazvat 8. kolo 2. ligy E. To proto, že plné čtyři zápasy ze šesti skončily i přes oboustrannou bojvnost smírně. A protože ve dvou zbylých případech byli jednou úspěšnější domácí a jednou hosté, můžeme hovořit o velmi vyrovnaném kole.
Zápas prvního z posledním se odehrál ve Zlíně, tuto skutečnost však zápas vůbec nepřipomínal. Domácí rezerva nastoupila v plné síle proti zatím stoprocentnímu Durasu a bylo to znát. Zlínští rychle vedli 2:0 a na žádné z dalších šachovnic nestáli hůře, ba naopak. Pak však vyrobili hrubky a umožnily srovnání skóre. Za Duras v té chvíli bodovali Tomáš Mudra (který stál zpočátku hůře, po zpětném dobytí pěšce už úplně vyrovnaně a soupeř pak pomohl do třetice překročením časového limitu) a Eda Bakoš, kterému rovněž v úplně vyrovnané pozici umožnil jezdcovou vidličku domácí boss Rosťa Svoboda. Pak však Adam Rubal přehrál Petra Skácelíka a bylo 3:2. Po remíze na osmé šachovnici se o výsledku zápasu rozhodovalo v partiích Bažant-Vyskočil a Macharáček-Macura. Nejprve skončila partie na první šachovnici, kde po bojovném průběhu došlo ke smíru v dámské koncovce. Osud domácích držel nestor zlínského šachu Emil Macura. V zajímavé věžovce nejprve nevyužil vítězný pochod svého pěšce g, poté přešel 2x kolem remízy a nakonec partie už podruhé v tomto zápase skončila překročením časového limitu a tím i celý zápas nerozhodně 4:4. Duras tedy unikl porážce opravdu jen zázrakem, Zlínští můžou jen zpytovat svědomí. Kádr na sestup však
rozhodně nemají a jistě se i přes nepříznivý vývoj o záchranu ještě poperou.
V zápase Holešov-Zábřeh byli favoritem domácí, a to i přes absenci svého lídra Joža Mudráka. Z vítězství a současně z důležitých záchranných bodů se však v poměru 3:5 radovali hosté. Do boje o záchranu se nečekaně zapojili Olomoučtí, kteří těsně přehráli třetí Prostějov a velmi zdramatizovali už tak dost napínavý boj o udržení.
Soubojem ohrožených byl zápas Litovel "B"-ŠK 64 Brno. Domácí, potrestaní tříbodovým odpočtem po skončení soutěže však po nerozhodném výsledku rozhodně nejásají, protože mají fakticky stejně bodů, jako Brněnští. Na záchranu, jak to vypadá, nemusí zřejmě tentokrát stačit ani jindy obvyklých 10 bodů.
Nerozhodně skončily i další dva zápasy - Grygov "B"-Kroměříž "B" a Zlín "C"-Boršice. V prvním případě nevyužila rezerva Kroměříže možnost příblížit se vedoucímu Durasu na dostřel a zároveń tolik v této chvíli potřebné pomoci svému nešťastnému áčku v 1. lize východ. Rozhodnuto však ještě není zdaleka nic, střetnutí vedoucích týmů je naplánováno na 10. kolo, 25.3. v Brně.
Z remízy v zápase Zlín "C"-Boršice mají jistě větší radost hosté, po vítězství Olomouce tak oba nešťastné zlínské mančafty lemují tabulku. Přijde vzkříšení?

Soubor ke stažení: [doc]

přidal Neklan Vyskočil dne 12.02.2007 | sekce: Soutěže dospělých

Související dokumenty

vytvořeno název typ sekce
06.05.2007 2.liga E - partie 1-11.kola ke stažení
20.04.2007 2.liga E - závěrečná zpráva ke stažení
16.04.2007 2. liga E - 11. kolo ke stažení
26.03.2007 2. liga E - 10.kolo - Duras "B" postupuje ke stažení
15.03.2007 2.liga E - partie 9.kola ke stažení
11.03.2007 2. liga E - 9. kolo ke stažení
02.03.2007 2.liga E - partie 8.kola ke stažení
27.02.2007 2. liga E - 8.kolo ke stažení
15.02.2007 2.liga E - partie 7.kola ke stažení
12.02.2007 2. liga E - 7.kolo ke stažení
15.01.2007 2. liga E - 6. kolo ke stažení
17.12.2006 2. liga E - 5. kolo ke stažení
05.12.2006 2. liga E - 4.kolo ke stažení
20.11.2006 2.liga E - partie do 2.kola ke stažení
20.11.2006 2.liga E - zpráva ze 3.kola ke stažení
20.11.2006 2.liga E - zpráva z 2.kola ke stažení
21.10.2006 2.liga E - zpráva z 1.kola ke stažení
21.10.2006 2.liga E - úvodní zpráva ke stažení

Aktuální akce

Aktuality ze soutěží

» 
» 
» 
» 
»